"Pesakitan" Kok Ngancam, Opo Njuk Dibablaske Poooo......

Pesakitan sakit perlu perawatan khusus (foto istimewa)
Mattanews.Com – Beberapa hari udara malam begitu dingin alias “mbediding”, padahal suasana kota lurik lagi “panas dingin” usai lewatnya gerbong mutasi jilid pertama. Hujan yang biasanya turun tanpa  mengenal waktu kadingaren mulai mengurangi frekuwensi kedatangannya. Lumayan malam minggu bisa keluar wedangan kumpul konco.

Seperti biasa warung lesehan cak rikun neng pojok ndeso tampak gayeng. Kloso pandan sik digelar semua fuul dipenuhi pelanggan. Maklum malam minggu ora udan, ditambah berita seputar issu politik  birokrasi terakhir lagi gayeng-gayenge. Jadi semua pingin tahu berita ter up to date dari kantor humas pemda swasta ini.

“Piye mbah jare mau ono pindahan pejabat eselon loro, telu lan papat. Opo yo bener mbah”, tanya kang melok karo mbah oseng yang sejak tadi tampak serius karo lik caroko neng pojokkan mepet tembok.

“ ketoke sih gitu kang... tapi sapa-sapa sik masuk kabinet bekerja bersama aku masih samar-samar, ajudanku belum kasih laporan”, jawab mbah oseng sajak koyo wong penting.

“Lho jare ono sik mencak-mencak malah katanye berani ngancam barang, mergo gak terima dengan jabatan barunya karena ada diluar tembok alias njaban mbeteng”,lanjut kang Melok.

“Lha iya itu yang aku belum dapat laporan dari ajudannku kang. Tunggu wae karo ngentekno wedangmu. Delok kas ajudanku teko. Ki wis dalam perjalanan” mbah Oseng njawab karo nirokke gayane pejabat kels eselon loro.

Sajak gayeng lan serius, om Badut yang sejak tadi beda tempat nampak mulai tertarik, mak nyat gelas isi jahe panas sak lepekke digowo nyeraki mbah Oseng sing sajak serius jagongan karo kang Melok. “Wah sajak serius dan menarik... ono opo he mbah... kok sriwing – sriwing krungu masalah mutasi dan ancaman.Mbok tak melu merilay beritane”, tanya om Badut karo ambil posisi duduk disamping mbah Oseng.

Durung sido nyruput jahe panas karo ngemplok bakaran jadah mak jedul pakde Sulur teko sajak karo bawa gulungan kertas putih sajak wis lecek mergo bola-bali ditekak-tekuk. “Lho iki ajudanku wis teko”, mbah Oseng nyeletuk mergo weruh kledange pakde Sulur.

“Piye de. Wis etuk sisik melik belum. Ki lho wis di tunggu wong sak arat-arat. Kabeh pingin ngerti berita terkini seputar mutasi jilid pertama”, tanya mbah oseng.

“Siap mbah...... semua beres data akurat dan berita ancaman terhadap orang nomor satu yang dilakukan oleh anak buahnya yo wis etuk”, jawab pakde Sulur karo ngelungke gulungan kertas lecek isi daftar mutasi pejabat mulai eselon loro telu lan papat.

“Wah yen iki mantap lumayan mantap brooo... walau belum sempurna, tapi sudah bisa berjalan. Tinggal ngisi kekurangane di mutasi jilid loro”, terang Mbah Oseng setelah melihat komposisi kabinet yang baru.

“Wah aku mathuk iki, tapi kok masih ada beberapa pejabat yang haruse masuk kotak masih bercokol di tempat strategis. Wah iki sik marahi mbundet dan bisa aamenimbulkan kecemburuan. Ini harus diralat. Aku ra iklas yen wong iki isih duwe posisi sing rodo strategis”, kata om Badut setelah ikut membaca.

“Lho ngopo eee om, kok sampeyan sajak sewot lan melu-melu nesu nggak terima, emang ada apanya”, tanya kang Melok.

“Lho jelas no kang. Yo wong sitok iki sik marahi kotane dewe dadi ruwet ra nggenah, aturan pejabat ora jelas, keuangan ora jelas, unggah ungguh ora cetho. Pokoke wong iki sumbere sik marahi ra cetho tatanan pemerintahan”, jawab om Badut sajak nesu.

“Lho Jare wong iki pejabat paling dekat dan dipake karo Bupati. Yen gembar gembor neng njobo jare sik bakal noto pejabat yo wong iki”, tanya kang Caroko sambil menunjuk salah satu nama.

“Kanggo piye.. yo wong iki sik ngeyel, sok pinter lan wani ngancam, mergo ra terima dibuang neng njaban mbetheng. Ngakune nduwe bolo akeh banget” jawab pakde Sular.

“ooooo kuwi to pejabat sik wani karo Bupati.. yo pantes.. wong gayane yo petentang-petenteng kemaki koyo wong stres ngono. Biasane pejabat model seperti itu wong gila jabatan, padahal ora iso nyambut gawe, rak yo bener to kang”, lanjut pakde caroko. 

"Jabatan ki amanah. sopo lan jabatane opo wis ono sik ngatur. ono baperjakat, ono bupati, sik dipasang ki yo mesti sik layak. tegese sesuai kinerja lan prestasine. Yen mung kemakine sik di ketokke ning ra kajat nyambut gawe opo yo dipertahanke.Wong urip ki rak mung mampir ngombe, rak yo ra mungkin to kang", lanjut Caroko.

“Iki do udur opo yo broo... wis jarno waelah poro-poro neng nduwur do regejegan dewe-dewe nggolek posisi. Awak-awak iki rak mung wong cilik. Ditonton wae..jalanne pemerintahan yang akan datang. Mugo mugo we iso nyambut gawe koyo sik dikarepke rakyate. Keporo ono sik main ancam.. biarin aja, kalau memang berani suruh ngancam terus, kalau nggak ingin hidup dibalik jeruji besi”, terang cak rikun sambi ngudak teh panas pesenane mbah waliman sik lagi wae teko soko giliran banyu sawah kidul ndeso.(mr panjul)
Share on Google Plus

Salam mattanes

0 komentar:

Post a Comment

Tanggapan dengan menyertakan identitas tentu akan lebih berharga...