Woalah....Jebul Mung Banyu Dicampu Rinso...Muntuk. Mak Plethis.

Togog: pilih aku yo le...
Sudah sebulan ini suasana kampunge cak rikun agak gayeng en super panas. Maklum sebentar lagi akan ada pergantian RW karena durasi dan masa aktifnya sudah mau habis. Beda dengan jaman dulu, sekarang banyak muncul calon kadindat sik pingin maju dadi RW (Rukun Warga). Maklum sekarang tiap kampung ada dana stimulan dengana jumlah menggiurkan dan ada sedikit nyep-nyep untuk para punggowo RW dan RT. Dadi yo ora aneh kalau jabatan Rwpun kampanyena ngungkuli kampanye Pilkada.

“Piya cak.. sido njago sopo sesuk. Kang Sulur, pakde teller opo malah yu cemplon. Wong kelihatanya semua baik dan menjanjikan”. Tanya kang Melok sik teko karo pakde Groyok lan mbah Roso.

“ Wah isih bingung aku. Yen koyo aku, sik penting sopo sik duwe duit yo tak coblos, rasah selak batin. Dan kalau sudah seperti itu, aku kok condong ketempate kang Sullur, katanya dia punya banyak uang dan pengusaha sukses. Tapi ini baru katanya lho. Aku dewe durung ngerti”, jawabnya sambil bikin Jahe panas, Lemon tea plus kopi ireng pesenenane mbah Roso.
Bagong: Jo Gelem pilih aku wae bagus aku kok
“ Lho .. gak papa cak. Wong sekarang jamane kebebasan. Paribasan kabeh mbok pilih ra popo gak milih juga nggak papa. Tapi kalau nggak pilih eman eman suaranya dong. Ingat satu suara bagaikan satu bongkah mas bagi sang calon RW lho cak”. Ujar pakde Groyok sajak ngandani cak Rikun.

“Tapi nggak masalah aku yo rodho cocok dengan pilihanmu cak. Jarene memang kang sulur ki Kondang sugih mblegedhu tur pengusaha sukses. Tapi aku dewe yo rung tahu kecipratan wong kenal saja juga belum. Ini yo mung jarene cak. Kalau benar ya okelah. Tapi kan kudu dipastikan daripada kecelek alias ketepu”, lanjut pakde Groyok.

“ Ooooo la iyo... kulo nggih serujuk. Semua harus dilihat, dipelajari dan dibuktikan. Jangan sampai ketoke apik jebul njerone bobrok. Sing apik mung cassingne thok. Malah kapusan mengko”, potog mbah Roso. 
“Lho yen kowe pilihane sopo mas Kipli. Kok ra komentar mung ngguya –ngguyu wae.sajak ngece Kelegan gimana tadi malam mergo sudah masuk ring satunya mak Cemplon” tanya mbah Roso.
Gareng: Coblosen aku sik duwe duit lho
“Mboten kok mbah. Semua calon pasti baik mbah tapi mesti yo ono sik paling apik to mbah. Istilahe harus ada Best Of The Bestnya. Nek mung apik berarti ko ra ono sik menang. Rak yo ngono to kang Melok”, jawab mas Kipli.
“Tul.....betul.... betul... memang harus ada yang menjilo.. Yen mung biasa, ya percuma. Wong suk kalau jadi RW yo ndak gampang kerjanya”, terang kang Melok.
“Tapi khan sik apik dewe lan sugih dewe jarena kang sulur kuwi mas Kipli”, potong cak Rikun sajak koyo- koyoo.. dadi tim intine kang Sulur.

“Ingat cak pesen di TVRI jaman dulu Teliti sebelum Membeli. Maksute yen awakmu mau pilih itu RW ya.. dilihat betul kualitas, kuantitas, elektabilitasse alias bobot, bebet, bibit. Ora mung grusa grusu bener bener apik opo ora. Ko Tiwa di pilih mak plentus... jebul ra ono apa- apane. Jare kaya raya jebul nyangoni tamune wae ra gablek. Jare pengusaha nyarter becak we njaluk discont. Ini yang perlu dicermati cak”, katane mas Kipli karo sajak memberi pengarahan. 
Petruk:Rasah Do Kemaki ayu sik kewahyon bro..
“ Lho lantas gimana nasib gua ini. aku harus milih yang mana dan melok sopo”, tiba tiba lek Aris Poh nyelo – nyelo sajak ora sabar pingin nunut mulyo.

Bengi bediding howo atis, penake kelonan. Tapi warunge cak Rikun soyo anget mergo arep ono pilihan RW. Ribut lan gayeng sing do adu argumentasi, tiba- tiba suasana cep klapek ketika mas Bebek karo bobi teko sajak nggowo kabar wigati.”Jahene cak sik puaanasss banget. Selak dadi es ki awakku” karo nyaut mendoan sik isih anget langsung masuk corong suara.
Begawan Semar: Rasah do padudon ayo tak derekke neng Bendoromu wae
“Betul omongmu mas Kipli... dancuuk tenan, jebul kang sulur ki yo mung koyo rinso sak gegem dicampur banyu sak ember, Muntuk. Mak plethis mung muntuke sik akeh. Bereng tak selikidi Ternyata ki  yo ra Kecret.. ra gablek opo opo. Yang kaya itu embahnya. Dan dia juga tidak bekerja Cuma pengangguran kaya yang suka habisin harta. Jadi akhirnya aku yo mikir untuk tetap bertahan disana. Setelah tahu yang sebenarnya dan tanpa ajak ajak kalian aku tak mbalik ke pangkuan ibu Pertiwi wae”,  terang Bebek sajak sesorah karo kampanye.

Den Baguse Panjul sik ket mau mung dadi pendengarpun akhirnya angkat bicara. Sedikit memberi wejangan karo tim suksese masing masing calon.
“Sudah jelas to semua. Makanya sebelum menetukan pilihan, kita harus benar benar cermat, teliti dan diselidiki dulu siapa yang akan kita pilih. Jangan mudah dibohongi dengan tampilan cassing dan pembawaan yang sok alim atau sok kaya. Biar pilihan kita tidak keleru”.ujar Den Baguse.
Srikandi: Mboten susah bingung lan sumelang, Bopo Begawan kulo ingkang badhe mrantasi gawe
Sekarang tergantung panjenengan semua. Mau pilih Kang sulur mboten nopo-nopo, pilih kang Teler yo Apik, arep ndukung yu Cemplon yo ora salah. Karena semua punya pilihan dan manteping ati. “Cuma kalau saya pribadi.. iki ora kampanye lho bosss. Aku luwih sreg milih sik uwis pengalaman dibidangnya. Maksutku tak umpamake ora tau nyopir tiba tiba disuruh nyopir nglakokke mobil. Dijamin ora iso. Yen iso mlaku pasti nabrak-nabrak, lupute mlebu njurang. Dadi yen aku yo milih sik wis pengalaman wae.  Aku ora kampanye ora promosi, yo pikiren dewe. Gitu lho broooo”. ( pakne GL)
Share on Google Plus

Salam mattanes

0 komentar:

Post a Comment

Tanggapan dengan menyertakan identitas tentu akan lebih berharga...