Awasss Telek Diwungkusi Broooo. Moto Meleek Diapusi.

Jago kate wanine mung neng kandang
NYARIS
setengah tahun warung Hik nggone cak Rikun Tutup. Cak Kun nyoba usaha lain ke jakarta tapi sia-sia. Sementara yu cempluk sik nyoba gelidig neng pabrik melu metu mergo keno PHK, pabrike arep bangrut. Gelem ora gelem akhire mbalik ndeso bukak hik neng pojok ndeso, ngiras ngirus melu ngewangi jaga kampung ngadepi Pilkada.

“Wah dengaren cak bukak. Opo duite abang wis entek pooo”, tanya lik lanjar karo kluntrung- kluntrung golek kursi dowo nggo grepek awak. “ Habis bagaimana maksud looo.. Gua bangkrut nih di Jakarte. Dodolaan laris ning duite gak ngumpul kokean setoran”, jawab cak rikun sajak ngomong pakek logat betawi.
“Yo.. wis cak ..usaha neng kene wae. Neng ndeso malah penak.. cerak anak bojo,duit sitik tapi temonjo” saran lik lanjar. “oooo la iyo lik. Malah isi melu nyoblos Bupati.Sopo ngerti etuk dum – duman duit”, hehehehe jawab cak Kun.

“ Do rembugkan opo iki, sajak etuk – etukan. Jahe panas siji cak karo tulung digarangke cakar papat”, kang sulur obo karo ngluntung sarung, sajak bar melu Isakan neng masjid.

“Gimana lik... Pilkada ada proyek apa nih.. Yen arep milih milih sopo. Mbok saya dibilangin calon yang bagus yang gimana. Biar nggak salah pilih, gito lo lik”, tanya kang sulur pada lik Lajar.
“wah kalau masalah jago aku juga nggak dong he kang. Sak ngertiku ki yo apik kabeh. Tapi kalau sampek kedalem – dalemnya aku ra dong blas kang”.

Kurang puas..dengan jawaban lik lanjar, kang sular sajak penasaran, milang – miling cari temen yang bisa dijak ngobrol masalah Pilkada. Maklum deweke duwe buntut panjang ning belum punya jago yang pas. Sayang kalau suaranya nanti diberiken pada calon yang kelase kacangan.

Diam diam kang sular mlipir ndeketin pake teler sik lagi serius ngobrol karo mas melok lan den baguse panjul.”ehem.... ikutan nimbrung pakde.. mboten ngganggu to”, ujar kang Sulur karo mernahke bokong golek nggon sing sajak penah nggo markirke bokonge.

“Wah kene kang.. kebeneran. Dikau datang tepat waktu. Sini tak bilangin. Mau duit gede nggak”, pakde teler ngajak kang sular sajak arep menehi proyek besar.

“Begini kang..denger denger awakmu melu tim sukses njago dadap karo waru men menang pilihan bupati sesuk. Aku Cuma nyaranke lho... Opo dah dipikir melu dadap karo waru. Mbok tulung gunakan akal sehat. Minimal dilihat, diteliti, dicermati dan dipelajari. Bibit, bobot dan bebete. Ojo Grusa grusu.. ndaak gelo mburi lo kang”, saran pakde teller.

“Lho saya belum bergerak kok pakde. Saya memang punya banyak pasukan dan pengikut. Tapi belum menjaatuhkan pilihan mau tak bawa kemana. Makanya aku tadi tanya lik lanjar kiro kiro sopo calon sik iso dipercoyo omongane” jawab Kang Sular.

“Sarujuk kang yen situnya punya pandangan, wawasan dn pemikiran kayak gitu. Berarti mau milih ya harus taahu siapa to calon Bupati kita. Jadi tidak hanya lihat cassingnya saja. Peh Gede duwur, opo bagus opo ayu njur dipilih. Itu namanya pilihan buta. Ibarate pilih kucing dalam kontener” lanjut pake teler.

“Aku juga cocok dengan pendapat pakde teler”, potong den baguse panjul mengamini pendapate pakde teller.
“ Masalah milih memilih gampang. Tapi sopo sing dipilih itu yang sulit. Jangan sampai kita dibohongi. Ibarat telek diwungkusi moto melek diapusi. Artinya, genah – genah calon ra mbejaji kok meskso dipilih, mung mergo kepincut omongane  sing empuk opo ketok sugih mbleegedhu”, terang den baguse panjul.

Karena menurut Den Baguse Panjul sesuai hasil survei dan angket, ada beberapa calon yang masih harus dipertanyakan dengan, loyalitasnya, kedudukanya, kemampuannya, kemandirinnya dan statusnya.
Misale calon yang loyal ke partai hanya saat Pilkada. Seteaah selesai.. tinggal prung nyoh kadasmu. Ngakune wong sugih mblegedu... jebul ra gablek kecret.. ussut punya usut jebul mung ngandalke bondo warisan wong tuwo. Mungkin ono sik ngaku dadi jenderal menejer opo wong kondang kaloko eee mak plencing... ternyata hanya..pengangguran.

Menurut den baguse panjul hal hal kayak gitu harus diperhatikan. Istilah bongso Yunani “Digatekke”. Men do ra kecemplung njurang kapusan,  mergo nyawang klambine sik mentereng  awan bengi setlikanan. Makanya dalam bahasa sepanyol ada pepatah yang mengatakan “ Teliti sebelum membeli”. (Asokahe Asokaha)
Share on Google Plus

Salam mattanes

0 komentar:

Post a Comment

Tanggapan dengan menyertakan identitas tentu akan lebih berharga...