Klaten Butuh Wong Jujur, Jejek, Pener lan Bener broooo

Cakruk, obrolan, aspirasi rakyat kecil
warung cak rikun
Warung angkringan cak rikun sejak sore sudah tampak full capasitas. Bayangkan wae baru jam 9 malam 5 gelaran tiker plastik dilapis terpal sudah penuh. Maklum malam minggu tur ora udan. Dadi Cak rikun karo yu limbuk yo sajak ibud kapiran melayani pembeli sing pathing cruwet obo wedang ples nyamikan.

Pakde muji, kang Setro, mbah Oseng, Den baguse Panjul, lik teller karo mas Gempil sajak koyo kangsen iso nglumpuk sajak koyo wong reuninan. “ Dengaren pakde muji metu sore, opo wis ra ono gaweyan po  de..” ujar mas Gempil sajak pingin ngerti kegiatan pakde muji.
“ Sepi mas... nunggu telung sasi engkas. Yen etuk yo digarap mas. Syukur etuk garapan sik penak men bathine rodo iso di utut. Ra koyo wingi mung kerja bakti thok. “, jawab pakde Muji karo nglepis rokok mild meh entek rong mbungkus.

“ Lho kowe dewe piye mas gempil, jare digadang – gadang Mbah Min kon dadi tim suksese sik arep maju Bupati Besok. Apa benar mas..” Pakde Muji balik tanya.
“ Iya pakde. Tapi kan perlu mikir dulu to pakde. Wong mbah Min sendiri polah tingkahnya kayak gitu. Opo yo saya harus jadi panglima perange wong sing rodo tidak ceta”, jawab mas Gempil karo tangane nyeler rokok menthole pakde muji, mergo kehabisan samsune.

Sambi telap telep makan bakmi wungkusan Godong kang Setro nyletuk “ la enaknya besok kita ndukung dan milih siapa. Katanya mau pilihan Bupati. kalok bisa Bupatinya besok harus lebih bagus dari yang sekarang dong”,

“ Lho kalok masalah calon Bupati biasane lik teler karo den baguse panjul rodo mudeng. Piye lik!. Kiro kiro ada calon yang baik en josss nggak”, usul mbah Oseng.
“Kalau calon baik sih banyak. Tapi bisa maju apa tidak, kita nggak tahu, karena maju Bupati saiki modalnya kudu banyak, alias punya duit minimal 3 karung 2 koper dan 16 gepok, alias huuakeh banget. Paribasane duitnya nggak berseri”, jawab lik  teler.

“Nggak percaya tanya saja sama den baguse panjul”, lanjut lik teller karo mak tlosor grepek awak, mergo se sore belum kambon bantal.
“ Duit memang perlu dan duit puluhan koper juga sangat perlu. Karena jaman sekarang tanpa duit sulit daapat dukungan. Jer basuki mowo duit brooo.Tapi masih ada tapinya lho mbah. Kalau bisa jangan ojo ndelok duwite tok. Tapi wong wongane yo di tonton. Layak opo ora, pinter lan  bener opo ora, kuwi penting”, kata den baguse panjul.

“Wah kalau sudah suruh mbiji yo angel to den”, potong cak rikun sajak wegah keri melu rapat pleno lesehan nggagas Klaten kedepan.
“ Gak ada yang sulit cak. Sik penting Bupati sesuk kuwi harus ngugemi J2B alias, Jujur, Jejek lan Bener. Maksudte, Jujur yen tumindak. Jejek manembah marang gusti, jejek ngugemi aturan, bener ateges tumindak kanti lelandesan bener dan pener. Sebab wong benar belum tentu pener.” Ujar den baguse sajak bar etuk ilmu anyar

“Wah aku matuk dan cocok banget dengan keterangane den Baguse. Tapi  calon yang kayak gitu ada nggak dan siapa orangnya”, jawab pakde setro karo.. mas gempil bareng seperti dikomando.
“ Wah kalu sudah siapa, dan ada apa tidak, tanya saja langsung sama pakde Muji, dia pakare Pilkada”, jawab Den Baguse.

“Gimana pakde.. Ono ra wong koyo ngono neng Klaten, Yen ono sopo pakde, tak coblose saiki. ”,cak rikun karo mbah oseng nyelo ora sabaran.
“ Di Klaten,  orang seperti itu masih ada, walau sudah tidak banyak. Tapi apakah panjenengan semua nanti ya mau milih. Masalahnya orang ini bener bener nggak punya uang. Tapi kalau masalah Akhlaq, jujur, jejeg, bener dan pener. Guluku tak jaminke. Satrio piningitku iki dijamin tidak mengecewakan”,terang pakde muji. 

“Gimana brooo dah jelas belum. Kalau belum ditutugke besok wae. Lho.. tontonen yu limbuk kae, wis nglipus. Ora kroso wis meh jam 2 esuk. Budalke wae broo. Nginguk sik neng omah genti. Sing penting sesuk melu pakde muji .”(panjul)

Share on Google Plus

Salam mattanes

0 komentar:

Post a Comment

Tanggapan dengan menyertakan identitas tentu akan lebih berharga...