Uueeedan Bro. PHL we Pakek Rekomen Bupati

"Asem kecut..tiwas munduk munduk sowan biar bisa nitipkan anak masuk kerja,eee malah dibuat wirang.Donyo...donyo apa apa kok harus pakek uang.Koyo ngene kok katanya pemerintahan bersih... Belgedes". cak rikun umang umeng sajak mbededeg atine nggagas anake sing dadi panji klanthung ora payu nyambut gawe.

"kok kelihatan resah dan gelisah ada apa to cak! dari tadi kok nggedumel sendiri. Kene aku digawekke jahe panas karo jadah bakar, ning ojo gosong gosong", tanya lik parno kepruk karo nyaut mendoan anget sing isih kebul kebul.

" kok tumben cak, warungmu isih sepi, biasane yah mene dah full manusia", lanjut lik Parno.
"wah kurang tahu lik, mungkin wae mereka lagi asyik nonton duel maut dendam kesumat antara KPK dan Polri di TV", jawab cak Rikun.

Seakan ada kontak bathin dengan para pelanggan warung caak rikun lainnya, belum habis lik parno ngomong, mak grudug...rombongane kang setro dateng pathing jredul.
"Susu panas karo sate kikil bos", kang setro obo wedang. " Aku yo podho cak", sambung mbah oseng karo pakde muji bareng.

"ada masalah apa cak kok sajak suntrut, apa tadi malem nggak dapat jatah dari yu limbuk po", tanya pakde muji sajak nggoda.

"nggak papa pakde. cuma pusing wae, masak mau masukin anak jadi tenaga harian lepas alias THLdi kantoran , harus pakek rekomendasi Bupati dan uang pelicin. Opo ora edan kalok caranya kayak gini", jawab cak rikun sajak emosi.

" mosok to cak... tenaga harian lepas wae harus pake rekomen Bupati. Apa ga salah denger. Mosok Bupati masih ngurusi yang kecil kecil dan sepele kayak gitu", potong mbah Oseng.
"ini beneren serius mbah. Aku dewe kemarin nembung sama kepala dinas. Maksudte berangkat pagi biar dapat jatah,, eee malah dijawab kepala dinas semua harus pake rekomendasi Bupati, tanpa rekomen Bupati gak bisa, dan tentunya ada kresek-kreseknya walau cuma dikit",jawab cak rikun.
"wah kalau gitu pemerintahan kita jebule ki yo wis amburadul to. Semua harus pake duit. dikit-dikit Bupati, blaik ane kalo gini caranya.Opo Klaten ki duweke Bupatine tok!", potong kang setro sambi nyruput jahe panese sing wis rodo adem.

"lho iki tenan kang!. aku dewe sowa kepala Dinase. Jawabe ya kayak gitu tadi. Bisa masuk tapi haraus ada rekomen dari Yang mulai bapak Bupati. Jadi ini bukan berita ngoyoworo broo", sanggah cak rikun karo ubet mbakarke sate kikil pesenane pakde muji.

Pakde Muji yang sedikit banyak tau lika likune jroning pemerintahan akhirya sedikit memberi gambaran dan pencerahan. Menurut pakde Muji masalah rekon merekon dan kresek- kresek sogoka
n bukan barang baru. sejak dulu sudah ada. bedanya kalau jaman sebelum reformasi caranya halus dan sopan tapi setelah reformasi dilakukan secara blak blakan alias tanpa tedeng aling aling.

Komentar pakde muji ternyata diamini oleh Den baguse panjul yang sejak tadi duduk neng pojok warung karo nahan ngantuk mergo sedino muput melu lomba mancing neng Trenggalek. Menurut Den Baguse ya seperti itu jalanya pemerintahan kita selama ini. Makanya kalau mau milih pimpinan ya harus selektif hati hati dan dilihat bobot bibit dan bebetnya. jangan hanya karena tampilan dan janji manisnya. tapi tembe mburinya mung arep nggoroki rakyate.

" Ngantuk bos.. wis wengi ayo do mulih ra. menang meneng wis jam 3 esuk lho. aku arep nonton bal balan seri A Italia AS Roma musuh AC Milan.Yo budalke wae besok lagi ditutugke ceritane" ajak kang setro karo ngeluntung sarung bablas mulih sajak kesusu.

Koyo dikomando sang komandan,  kang muji, den baguse panjul, mbah oseng karo lik parno kepruk sik ket sore bablas ngorok neng pojok warung klinthong-klinthong budal bali. Cak rikun di ewangi yu limbuk juga ikut sibuk ngukuti dagangan dalam hatinya masih tidak habis pikir mau nitip anak kerjo wae susahe minta ampun. Mung dadi kuli serabutan wae kudu njaluk asman Bupati. (panjul)
Share on Google Plus

Salam mattanes

0 komentar:

Post a Comment

Tanggapan dengan menyertakan identitas tentu akan lebih berharga...